Jadi anda semua orang tahu bahawa secara umumnya perdagangan membawa risiko yang besar. Anda nama di sini adalah electroFx, jadi saya akan menganggap anda trade dalam beberapa cara dengan forex? Semua tentang disiplin, pengurusan wang trading anda merancang antara perkara-perkara lain seperti broker dan sistem kerana ia adalah dengan semua perdagangan. BO dan spot forex adalah hanyalah tetapi alat. Dan bagaimana anda menggunakan alat-alat.
BO ianya pulangan tetap. Dalam spot forex, ia adalah adat. pisau digunakan untuk memotong buah-buahan dan daging, tetapi anda boleh menikam orang dengannya atau potong sendiri. Anda boleh meletakkan satu SL 100pips dan TP di 85pips. Yang masih dalam nisbah yang sama. Ia bergantung kepada strategi anda. Pergi mengira dan melihat jika im membuat duit.
Siapakah yang dikatakan SL dan TP saya adalah berisiko apabila strategi saya permit? Dan saya menggunakan SL yang sama dan TP. Maka siapakah yang dikatakan yang berisiko? Maka itulah sebabnya berisiko. Kerana margin keuntungan saya jadi rendah bila-bila masa ia boleh flip ke negatif.
Jadi siapa kata BO mempunyai tiada risiko strategi ganjaran. Ia hanya alat. Dan bagaimana anda menggunakannya. Perdagangan berjaya mencabar cukup tanpa melampirkan satu-satu masa untuk tempoh dagangan anda: pilihan perduaan menambah bahawa cabaran anda. Jika anda menambah dalam had masa dalam SPOT FOREX, benar-benar, ia akan menjadi sukar.
Perdagangan berjaya mencabar cukup, ya saya setuju, jika anda menambah suatu tempoh masa ke SPOT FOREX, maka ya, ia adalah lebih crazily mencabar. Jadi, anda hanya tidak boleh tambah dalam faktor dan katakan dengan had masa adalah lebih mencabar. Tetapi anda akan membandingkan epal ke lampu jingga, BO mempunyai dinamik yang berbeza untuk Spot forex, anda bermain dengan masa dalam BO, tetapi berubah-ubah di mana anda perlu menangkap perbezaan dalam pips untuk membuat keuntungan yang baik tanpa Seri besar turun sebelum memukul TP anda yang tidak ada. Tetapi dalam BO kita adalah pemboleh ubah xchanging, tidak menambah dalam. membuat apa-apa perasaan kepada anda. membuat apa-apa komen.
Tetapi untuk benar-benar mengatakan BO bukanlah bunyi pelaburan menunjukkan anda tahu sedikit tentang permainan ini. dan anda boleh melakukan kedua-duanya bergantung kepada keadaan seperti yang diterangkan di atas dalam post terdahulu saya juga. Im tidak mengatakan kepada anda anda perlu bersetuju bahawa BO adalah lebih baik daripada forex SPot, yang digaul dan pendapat dan strategi. Adakah sesiapa di sini yang cuba pilihan perduaan? hanya ingin tahu jika ini adalah legit. mempunyai carian google mencari kisah-kisah yang bercanggah tentang mengeluarkan masalah.
seseorang mempunyai pengalaman peribadi dengan mana-mana pilihan perduaan akaun perdagangan. ve mendapat pengalaman perdagangan dan menggunakannya. Walau bagaimanapun, mereka yang berisiko. akan memberitahu anda ia secara ringkasnya.
perdagangan emosi, pilihan perduaan adalah jalan untuk kebebasan kewangan anda. Perkhidmatan mana-mana di dunia mempunyai pembekal yang baik dan buruk yang disediakan. bercakap tentang masalah dengan pengeluaran, ya ada pilihan perduaan penipuan broker yang menyebabkan anda sakit kepala yang teruk apabila ia datang untuk pengeluaran, tetapi ini bukanlah baru!
akan bergantung kepada. Terdapat banyak atas, sangat legit dan honest broker yang menawarkan anda walaupun sama hari pengeluaran! Cuba fikirkan pilihan perduaan adalah tidak legit, hanya kerana terdapat beberapa penipuan broker luar sana!
Jika anda mahu mendapatkan bantuan lanjut, sila PM saya. kedua-duanya kita berniaga bersama-sama! Apabila anda trade anda pasti harus berhati-hati, dan tidak emosi. denda kerana wang segera dan jika anda tidak mengambil ia begitu serius. mereka boleh bermain anda! Jadi saya mesti bersetuju pilihan perduaan dagangan adalah cara yang hebat untuk menjana wang segera untuk melabur dalam perkara lain.
Jadi apa yang boleh saya lakukan ialah. Ketawa pada Komen tersebut. berfikir semua perkara yang dilakukan untuk menjana wang adalah satu cara untuk menamatkan, atau mungkin untuk projek seterusnya. Kerana anda adalah anda perlu mencuba dagangan dengan cara yang bijak dan anda akan melihat pulangan yang lebih besar. fikir anda cukup banyak menyimpulkan ia. sentiasa plus dan saya gembira anda berbuat baik dengan BO. Haha kami yang kedua-duanya ketawa. Boleh saya bertanya, Adakah anda trade kedua-duanya? Dan berapa lama anda telah tersenarai kedua-duanya?
Berjual beli spot forex sejak 2009. Dan BO sejak 2011. Ya, anda mendapat hak teknikal. Yang lebih besar harga perbezaan lebih besar ganjarannya. Dalam spot forex, anda membuat daripada perbezaan harga. BO anda bermain dengan masa dan mempunyai pulangan yang tetap.
Disebabkan oleh pembolehubah ini, strategi dan keadaan pasaran yang berbeza. Itulah sebabnya saya terus berkata, walaupun pasaran yang sama, anda tidak boleh menggunakan barangan forex anda di BO. Sebagai contoh, apa yang saya mengajar di BO adalah bagaimana untuk berdagang pada masa-masa yang tenang. Ini bermakna ada turun naik yang rendah. Atau apabila pasaran bermula.
akan bergerak dengan ketara bagi anda untuk keuntungan perbezaan. USD dengan leverage 100. bagi lot yang standard. anda akan perlu untuk menangkap 116. masa pergerakan yang lebih banyak daripada apa yang diperlukan dalam BO untuk sama mendapatkan pulangan.
Ditambah bahawa, cara lama dalam pasaran biasa anda luangkan untuk menangkap 116. Tapi berapa kerap lakukan semua ini berlaku? Berapa banyak peluang-peluang perdagangan anda mempunyai jika anda menunggu untuk acara-acara tersebut? Selain daripada biasa perdagangan masa, hanya lain masa yang anda boleh melihat pergerakan jenis ini adalah apabila terdapat perubahan kadar faedah, DPN, atau Bilakah Ben Bernanke bercakap.
Dalam BO saya lakukan ini setiap hari. Justeru itu, saya memberitahu anda saya berdagang secara langsung melalui spot forex. Terdapat Pro dan kontra. setiap hari dagangan tukaran mata wang asing terbuka. Buka setiap hari perdagangan BO. Trend terma pendek yang kecil adalah lebih baik dengan BO perdagangan.
Spot forex adalah lebih pertengahan kepada jangka panjang, atau dengan berita ekonomi yang besar, maka ia adalah bernilai perdagangan forex. Anda pula cat BO dalam cahaya yang buruk. Dan ia sesuatu yang saya lakukan dan mendapat keuntungan daripada. segala kebaikan, anda akan belajar dan berkembang dengan masa. Terlalu ramai orang kehilangan wang dengan Forex kerana kurangnya pendidikan dan BO membawa lebih banyak perjudian dalam perdagangan daripada diperlukan supaya ia bukanlah tempat terbaik untuk memulakan. diniagakan jika anda tahu apa yang anda lakukan.
Komen saya diarahkan pada mereka yang baru bermula penyelidikan mereka kepada bagaimana untuk berdagang dalam pasaran Forex. segala kebaikan, anda akan belajar dan berkembang dengan masa. Jadi saya boleh membaling penghinaan pada orang yang saya Kenali? Seperti pada pengguna, naif dan untuk membuat penghakiman tersebut kerana di internet forum, orang menggunakan pelbagai nama.
ambil perhatian, anda boleh mengutip bahagian di mana anda rasa ia satu penghinaan? Tetapi apa yang anda dibawa ke Meja adalah bahawa pilihan perduaan bukanlah suatu ganjaran baik risiko dalam pelaburan kerana ia menambah dalam faktor masa. Letakkan mata mereka dan berdebat. Mereka hanya akan mengatakan, betul betul im im, anda salah. Re jahil kerana hak im. yang telah pun menjelaskan, ia bukan satu penambahan faktor yang xchange yang. Malah oleh kerana anda membawanya keluar, anda patut Rang undang-undang lebih banyak.
Im tidak mengharapkan anda untuk bersetuju dengan saya, kita semua berfikir dengan cara berbeza. seperti sikap yang saya suka untuk berdebat. mempunyai nisbah ganjaran baik risiko dan bahawa anda menambah dalam faktor masa walaupun selepas saya keagungan begitu banyak on mengapa tidak berlaku. Tetapi anda telah menyentuh mengenai mata saya tetapi hanya terus mengatakan perkara yang sama. Anak-anak ingin berhujah atas segala-galanya. bersetuju saya ingin meletakkan semua mata saya. Itulah sebabnya mengapa saya bersusah-payah untuk menaip semua ini.
Selain dari itu anda tidak membawa apa-apa yang perkara-perkara baru yang lain ke meja. berdebat pada pendapat. Tetapi apabila anda berbanding alat-alat, dengan pendapat anda. Seperti saya katakan mereka adalah alat. Tetapi sekurang-kurangnya menjelaskan secara mendalam mata anda untuk menerangkan pendapat anda. Jadi kami pun pada pendapat. anda sebutkan tidak keburukan.
Tetapi anda hanya akan mengulangi diri anda. Mengenai yang tersinggung, im tidak tersinggung, seperti saya katakan, apabila saya tidak bersetuju dengan sesuatu saya akan bercakap. Ini kepada saya secara jujur tidak menyinggung perasaan saya. Mari kita bayangkan senario, anda mempuynai Mesyuarat keluarga. Tetapi kerana anda membawanya.
saudara kamu datang. kami adalah kepada mereka. Terdapat banyak sheeps hitam dalam industri. Diketahui bahawa mereka nasihat anda premium lebih luas hanya kerana komisen yang lebih tinggi.
Mereka sepatutnya nasihat berdasarkan apa yang baik untuk pelanggan, tetapi mereka sebenarnya memikirkan kepentingan mereka sendiri. Dan mengatakan perkara-perkara buruk tentang hal itu. Bahawa dia tidak memiliki industri.
Tetapi Apakah yang akan berlaku? tahu, anda boleh cuba. Terlalu ramai orang kehilangan wang dengan Forex kerana kurangnya pendidikan dan BO membawa lebih banyak perjudian dalam perdagangan daripada diperlukan supaya ia bukanlah tempat terbaik untuk memulakan. Tetapi lagi mereka adalah perlu dan terdapat teladan yang baik. TETAPI sekali lagi, im benar-benar tidak tersinggung. Bayangkan senario jika pada keluarga mengumpul anda dibesarkan topik industri insurans. hanya ingin menghulurkan mata saya di sini untuk orang ramai untuk membaca dan membuat pendapat sendiri.